Gyakran ismételt kérdések
-
1.) Ha személyes ügyfélfogadási időn kívül szeretnék egyeztetni, annak mi a módja?
-
Mi történik, ha a megbeszélt időpontban nem tudok megjelenni?
Amennyiben időpontját lemondja, természetesen foglalhat új időpontot. Időpontfoglaláshoz kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
Személyes ügyfélfogadási időn kívül kizárólag előzetes időpontfoglalással tudjuk fogadni. Időpontfoglaláshoz kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon.
-
Mi történik, ha a megbeszélt időpontban nem tudok megjelenni?
-
2.) Milyen szolgáltatásokkal foglalkozik az iroda?
Irodánk széles körben kínál szolgáltatásokat szerteágazó tevékenységi körben működő kis- és középvállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak, magánszemélyeknek. Kérjük, tekintse meg a Szolgáltatások menüpontot.
-
3.) Csak egyszeri tanácsadása lenne szükségem. Akkor is kereshetem önöket?
Természetesen egyszeri tanácsadás esetén is állunk rendelkezésére. Várjuk ügyfélfogadási időben irodánkban, vagy ügyfélfogadási időn kívül időpontfoglalást követően.
-
4.) Telefonon is kérhetek információt?
Tájékoztatjuk, hogy telefonon kizárólag általános tájékoztatást, tanácsadást tudunk nyújtani. Egyedi ügyekben kérjük, keressen minket irodánkban, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az Elérhetőségek menüpont alatt.
-
5.) Milyen díjakkal dolgozik az iroda?
A megbízási díj szabad megállapodás tárgya. A megbízási díjat minden ügyben egyedileg, valamennyi körülmény ismeretében tudjuk meghatározni.
A munkadíj összege egyaránt tükrözi az adott ügyben elvégzendő munka mennyiségét, valamint az könyvelői vagyoni felelősségét.